onödig info, in och ut..

Jag har inte varit hemma sen fredags tror jag, vilket känns helt okej. Men känns som om jag tappar bort dagarna, som om jag bara försvinner. Jag vill ha ett jobb nu. Jobbet som jag blev erbjuden var verkligen jättebra och allt sånt, men jag behöver pengar, riktigt mycket stålar. Så som jag räknade ut det blev det då inte så mycket pengar tyvärr. En anställning till en frisör tack? =)

Tänker inte tala så mycket mer om det här nu förutom att jag är en arbetssökande tjej som inte vet vart mitt nästa mål finns. Ganska jobbigt, men jag klarar det. Var hos läkaren idag föresten.. det gick som det gick, mer får inte ni veta.

Juste, på min student hade jag riktigt kul! Förutom när jag var påväg hem, vill inte skriva om det här. Menmen, ska ta och fortsätta lyssna på musik nu iaf i Farsta. Och bara tänka på allt som hänt och saker som inte hänt sen studenten. Vissa förstår jag mig inte på.. pågrund utav dom som jag måste tänka på vad jag ska göra nu.

Aja, vi får väl se.
Skriver kanske sen då. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0