Mina extensions...

Har precis duschat och tvättat håret och ska nu ta och göra mig iordning!
Jag funderar på att ta ur mitt löshår, inte nu, men snart.. de har typ blivit helt knas där bak bara för att jag sovit på det.. typ dreads :S Nej men nästan.. usch, det är ju rent och sådär men tänk om jag inte kan få ur trasslet när jag tar ur mina extensions! Kommer typ dö.. ba hej du får klippa av det, nej usch! Ska nog ta ur dom snart så att inte mitt riktiga hår skadas så mycket. Får jag mycket pengar den här månaden så är det ju bara att köpa nytt :) Och då ska jag låta någon annan sätta in det. Inte jag själv alltså. Någon som känner sig manad? ;) Nej puss puss, måste sätta på mig något nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0