Hår på kroppen? snuskigt!

Måste bara få uttrycka en sak! En sak jag tycker är vidrig.. och hur jag kom in på den här saken kommer jag nog inte nämna. Iallafall, jag hatar hår på kroppen, allt hår (självklart inte det på huvudet)! Både på tjejer och killar, usch! Många frågar hur jag kan tycka det är snyggt när killar rakar/vaxar bort håret på magen eller benen.. för dom är det antingen bögigt eller bara fult, so what! Let it be bögigt.. det är mycket fräschare, mycket lenare, så jävla mycket bättre på alla sätt. Det ser liksom bättre ut, du ser ren ut. Enligt mig ska både killar och tjejer raka sig ÖVERALLT.. nästan! Viktigast är fan underlivet.. hello, let it breath under that bush. Fyfan, ni som inte håller med mig säg mig vad det är som är så sexigt med dom här bilderna?



tänker inte lägga in fler bilder för då kommer jag antagligen spy.. hmm! Jaja, hår på kroppen är iallafall inte mysigt och sådär gossigt. Det är bara stickigt, ser ovårdande ut och väldigt snusigt bara. Usch!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Det är hår, vi har det av en anledning. Visst jag rakar mig på alla självklara ställen och så men tycker att man ska få välja själv. Det är inte snuskigt det är naturligt. Hade aldrig kunnat haft en pojkvän t.ex. som tyckte det var äckligt, för tänk om man inte orkar raka sig en dag så ska han få kväljningar för det? Nej tack :P Killen ska gilla mig precis som jag är och väljer att vara, hårig eller ej :P

2010-06-18 @ 14:33:07
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0