Första doppet

Jag och Dennan tog med Madde på en liten överraskning i måndags.. här kommer lite bilder (mer än hälften av alla bilder försvann, dumma)





allt detta efter doppet.. skit mysigt!

IGÅR:

Då var jag på morgon på arbetsförmedlingen, efter åkte jag till Zinkensdamm och mötte Lollo, Memme och Zina. Vi åkte till stockholm city, satte oss och fikade och hade sjukt intressanta "vuxna" disskutioner. Så intressant att veta vad andra tycker och att få säga vad ens egna åsikter är =)

Efter en lång stund där åkte Lollo och Zina hem medans jag följde med Memme hem och vi hade verkligen jättemysigt med filmen Det regnar köttbullar och massa mums till. Efter satt jag och spelade Sims 3 och hon WoW, haha neerds. Måste göras om verkligen. En underbar dag.

Idag kommer nog bli minst lika underbar.. ska nu åka och tjäna lite pengar på gatan.. skämtåsido! Ska klippa en på mamis jobb, efter det åker jag hem och lagar en middag för fyra - Jag, Madde, Dennan och Annelie. Efter maten åker vi fyra in till stan och ska kolla på Shirley Clamp (Love sthlm 2010)



nu har jag förklarat dagarna för er, sorry att jag ALDRIG uppdaterar. Ger all ledig tid för bloggen.. förstå då hur upptagen jag är då :p Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0