all of my life, where have you been

Har haft en jättebra dag, super mysig verkligen.
Jag och Jill gick runt i Skärholmen exakt hela dagen.

Vad vi gjorde vet jag dessvärre inte.. eller klart jag vet vad vi gjorde men på så lång tid så känns det som att man kunnat gjort mycket mer. Vi hade sjukt kul helt enkelt =) Handlade lite också, bl.a en "förvaringsgrej" i metall som jag ska ha mina frisör grejer i.. Köpte nya skor (insdiska) svarta/blommiga, det fick bli ett par ballerina. Sen köpte jag nagellacks remover (till mina extensions..) får se om det fungerar. btw. utan aceton! Sen köpte jag ett par underkläder.. kan alltid behövas. Dessutom var dom riktigt söta. Hihi

Kommer massa bilder också (imorn), från när jag och Jill var inne på .. haha! Helt sjukt sexiga kläder man kan hitta! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0