Tre helsjuka Bruds!

Hej sweets, är hemma hos min syster Jill just nu. Sov här.. igår hände grejer vill jag säga! Jag och Dennis fick bara för oss att vi skulle promt åka och "nattbada". Klart vi gjorde det..men vart?! JO, i Skansundet - sandviksbadet.. ligger typ 10mil från mig om jag inte har fel. Jag vet att jag är korkad, men på vägen så kom Jill med på ett snöre också. Så vi tre åkte dit. Självklart skulledet inte gå någon busstillbaka ser vi när vi är framme, så vi bestämde oss för att sova där. Inte fick vi det heller av en viss person, denna person tog morsans bil och körde (utan körkort) till oss, haha. Så söt! Så vi fick skjus till Jill, så därför blev det att jag sov där. Nu snart ska vi iallafall åka hem till mig, jag och Jill, för jag sdka nämligen klippa (kanske färga). Ska la bli sknt å få lite pengar.

Aja, puss på er. Love from E ♥


btw. vi var dessutom helt störda och gjordemassa sjuka saker i badet OCH DET FINNS DET BILDER PÅ. *oupsi*

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: åh tusen tack :D finns bild på naglarna nu :D

2010-07-21 @ 15:39:06
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Denise Dennan Linderoth

HAHHAHAHA! DÖR.

2010-07-21 @ 22:53:12
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Emilianandrine

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-07-15 @ 10:04:21
URL: http://emilianandrine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0