Skriver av mig lite =)

Igår var det tacos på bordet! Riktigt gott.. och relativt bra mat är det dessutom!


Innan jag och Dennan fixade maten så fixade jag ju hennes hår, och nej jag skojade såklart bara när jag skrev hur det skulle bli i det tidigare inlägget ;) Tror nog många förstod det.. men färgade hennes utväxt och klippte upp håret. Blev jättefint! här är bilder på innan och efter.


Idag ska jag träffa Jill, men hon har fortfarande inte svarat på mitt sms så hon sover väl förmodligen! Skulle aldrig förvåna mig, vi talar om min syster liksom. Hon som kan sova till 5 på eftermiddagen. Aja, får se när hon skriver. Träffas ska vi iallafall göra, sen vad vi hittar på är en annan femma. ska iallfall hoppa in i duschen nu.


(btw, alla ni som kommenterade "ella, martyren" - Jag älskar er och tack för att ni finns! Ska svara på era kommentarer när jag har mycket tid. Puss på er)

Kommentarer
Postat av: Denise

Men usch! Ta bort efterbilden:O Iaf censurera mitt face....

2010-07-03 @ 12:33:51

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0