say what say what say what

kassaste uppdateringen, tell me about it!!

(vi= Jag, madde, cissi)

Har harft jättemycket för mig.. va ju och provjobbade igår.. kändes inte alls rätt. en tänker inte prata om det utan bara gå vidare, rätt inställning enligt mig! =) Sen efter jobbet så kom jag hem, gjorde supergod ceasar sallad! Love love love.. efter det gick vi på promenad (Visst är jag duktigt?!) och när vi kom hem så satt vi och disskuterade om psykologi.. hur människor reagerar. Asså vi måste ha suttit i minst tre timmar, sjukt mysigt och skönt! Sen va det dags att sova. Och idag har jag varit och handlat, just good things, och nödvändiga saker..

Och nu är Nova här hos mig, hon ligger just nu och sover på mina kuddar. Så himla underbar. Nu ska jag ta och störa hennes skönhetssömn med massa pussar! Hejhej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0