Panikångest, nejtack!

Är ganska så panikslagen nu, för att imorgon smäller det. Jätteläskigt men jag ska faktiskt på jobbintevju i Södertälje. Hoppas allting går bra, men just nu känns det inte så jag vill verkligen göra bästa intrycket men vet inte vad jag ska göra med mitt hår eller vad jag ska ha på mig, inte heller hur jag ska bete mig.. är ju oftast ganska blyg. Och det känns som om jag kommer bli nekad. Åh va jag hatar ångest! Har verkligen ångest överallt i hela kroppen, helt sjukt! Jag önskar att jag var modig och vågade gå in på salongen och vara mig själv. Men det kan jag inte fullt ut, utan jag sätter på mig ett jättejobbigt skal som gör att jag inte kan släppa loss. Men åter till nuet problem det andra får jag ta tag i imorgon när jag är där - anyway! Vad ska jag ha på mig och hur ska jag fixa frillan? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0