lite update från ella

jag vet jag vet.. ni kan ju inte leva utan att jag skriver.. sorry men hade typ ett liv utanför bloggen en stund! :D Igår skrev jag inte för att vi gick upp* till mamma och hälsa på henne och Nova, efter det så åkte vi och bada med dom.. sjukt mysigt va det.. dock inte så långvarigt pågrund utav tiden. Men en sak hann vi med, vi åkte och köpte världens godaste mjukglass!!! Älskar den och har alltid gjort, något ni måste testa säger jag bara .. IVANS mjukglass! mumma (finns i södertälje, vid station också). Finns ingen bättre mjukglass. Aja nu sitter jag hemma iallafall, har inhandlat två bhar, Vilket verligen behövdes kan jag ju säga. Ska inte skriva mycket mer för jag e lite småtrött och ska straxt kolla film eller något. pussilussi

*ca 2kilometer, promenad som promenad.. jag kom ut! =) btw. Har gått ner 3,5 kilo nu. Wihooo!

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

Du är bäst vännen!



btw du kommenterar med mitt namn och blogg:P

2010-07-14 @ 10:49:43
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0