Its a beautiful day

Fyfan va pissed jag är på mina nya skor! Dom svarta!!!
Jag använde dom idag (första gången) och vet nio vad som händer?! Jo, dom går sönder.. på det mest sjukaste sätt. Dom satt inte trångt eller någonting så jag fattar inte varför?! Ska lätt gå tillbaka med dom men är lite jävla sur just nu. Använde dom i ca 4 minuter.. ner till bussen liksom, skit bra skor? Skulle inte tro det...


Åkte iallafall och träffade Jill i Huddinge efter klipp+färgningen.. va typ det enda jag hann med, måste typ vara så spontan som möjligt. Det kan inte planeras för då vet jag inte om jag kan eller inte :/ Menmen! Nu är jag hemma och ska ta och göra mig iordning för lite mys.. härligt. Puss och ha en bra kväll.






Måste bara säga - Morden i Midsommer?!



Kommentarer
Postat av: JiLL :)

MORDEN I MIDSOMMER!!!! tack för dom fina bilderna du la upp ;) just go to love it!

2010-07-01 @ 21:43:28
URL: http://jjill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0