blablabla.. martyren ella

Jag tänkte vara djup..  så vill du inte läsa. Låt snälla bli.

Jag är trött på att vara den där som inte är som alla andra, definitivt inte ser ut som alla andra. Mår dåligt nästan jämt när hon är med sina vänner, måste se sig själv på ett annat sätt. Inte kan göra allt som alla hon känner kan. Vågar inte för hon tror alla ska kolla och håna henne. Det har hänt och därför tror jag att det kan hända igen. Jag har blivit skrattad många gånger rakt upp i ansiktet och folk har sagt till mig att jag är ful. Det har sjunkit in i mitt hjärta och i min själ och det äter i mig dag in och dag ut, hela tiden! Vill bara kunna vara hon som känner sig snygg, känner sig bra inombords. Vet att hon passar in bland hennes kompisar. JAG SKÄMS ÖVER MIG SJÄLV. På badstranden måste jag gå runt med linne och shorts, verkligen jättekul. Blickarna blir inte mindre för det men hade jag gått där med bikini hade nog folk inte bara kollat, dom hade äcklats och jag tror tamejfan att dom hade spytt. Så illa är det.. Jag är så lycklig att jag har dom vänner jag har, dom som ser nägonting annat.. något jag själv inte ens kan se. Men på något sätt gör dom mig starkare, så länge jag inte ser mig själv eller tänker på hur jag är så kan jag vara mig själv och jag skiter i så länge jag har mina vänner. Så utan do hade jag aldrig klarat det, men fortfarande så vet jag hur jag ser ut.. jag blir så fruktansvärt äcklad och jag tycker synd om mina vänner som måste stå ut och gå brevid mig. Fyfan.. Jag måste börja om någonstans men vet inte huuur? Det är så jävla tråkigt och jag vill ha någon med mig men vet inte någon som kan tänka sig göra det på mina villkor. Ni som läser här nu ska iallafall få gå igenom mig och mitt tur.. ni kan hjälpa mig och puscha mig.. om ni har lust! Jag ska börja om på nytt.. på nåt sätt. Jag börjar nu, för jag vill inte se ut som jag gör. Och jag tror ni alla (även ni som inte känner mig) fattar att jag menar min vikt. Orkar inte låssas som om det inte är ett problem. Nu får ni härmed hjälpa mig istället. Jag ska starta upp en ny kategori bara för att komma någonstans på vägen.. det kommer få mig att ha någonting att sträva efter.. jag gör det för att kunna visa upp det i bloggen och jag ska då klara det.

tack du som tog dig tid och läste ♥

Kommentarer
Postat av: JiLL :)

jag stöttar dig till 110 procent älskling. Jag vet precis hur du har det och hur du känner dig. Jag vet hur jobbigt det är att inte kunna acceptera sig själv, men nu JÄVLAR! <3

2010-07-01 @ 23:39:43
URL: http://jjill.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Kommer finnas här för dig every step of the way! Jag älskar dig och du är världens finaste vän, även om vi har våra olikheter ibland så ställer jag upp för dig när som helst, alla kan ju inte tycka lika liksom... vilken värld vi skulle levt i då! =P



Som sagt så älskar jag dig Pellis, och jag vill att du ska veta att när jag kollar på dig ser jag världens sötaste och goaste tjej som jag verkligen kan vara mig själv med (Med snygga tuttar som jag älskar att bita i... hihi). Så vad du än vill baby, det gör jag :) Jag finns här <3

2010-07-02 @ 00:57:54
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: zina

Jag är glad när jag går vid din sida och jag skulle aldrig byta ut det mot någon annan! Jag kommer garanterat följa din förändring, you better watch out! ;>

2010-07-02 @ 01:18:57
Postat av: Emely

Gumman, jag finns för dig och jag gör tamefan nästan vad som helst för dig!



"jag blir så fruktansvärt äcklad och jag tycker synd om mina vänner som måste stå ut och gå brevid mig."



Sådär får du inte skriva. Jag accepterar fan inte dedär! Du får inte ens tänka så!

Jag vet hur det är att inte stå ut med sin egen kropp, det är hemskt. Men på något sätt måste man se de med något posetivt, det kan bli bättre. Jag är så jävla pisst på läkare och dietister och gud vet vad. NÄR FAN SKA DE VAKNA ? Jag hoppas, jag VET att vi kan klara de här. Jag kanske inte är den bästa av dina vänner, men jag bryr mig, jag bryr mig så in åt helvetes jävla mycket om dig. Jag älskar dej för den du är. Precis så som du är. Men om du bestämt dig för att gå ner i vikt så är det de du ska göra. Men gör de på rätt sätt och var inte för hård mot dig själv, de kommer aldrig att funka.



Och gumman, de som säger att du är ful, fy fan vad de ska ha stryk. De borde öppna ögonen. Du är så jävla söt och fin på alla sätt och vis. Jag hoppas att du vågar vara dig själv med mig. Jag hoppas att du är det, för jag gillar den Ella jag känner idag. Den som man kan göra bara EllaEmely saker med. Skratta åt saker som bara vi förstår. Göra saker som bara vi kan. Nej ska inte predika för dig men jag vill att du ska veta att jag står breve dig. Vad ska jag göra ? Det är på dina villkor!



Jag saknar dej så jävla mycket!



/ Em



( Du behöver inte acceptera kommentaren om du inte vill)

2010-07-02 @ 02:10:01
Postat av: Memme

Gumman<3



Vet du vad?



Alldeles nyss tittade jag igenom kameran och fick upp en bild på dig ifrån Zinas fest och jag stannade upp vid den och tänkte "Gud vad vacker hon är." Du log, tittade in i kameran och dina ögon glittrade! Håret ramade in ditt söta ansikte så fint! Så granskade jag bilden länge och önskade att du kunde se dig själv ur mina ögon för jag vet hur du känner. Jag har ALDRIG skämts över dig! Det måste du veta<3



Jag älskar och saknar dig!



Vill hitta någon kväll/dag då jag, du och Zina kan hitta på något roligt (Lollo åker ju tyvärr nu)! Vilka dagar kan du nästa vecka?



Kramar Memme<3

2010-07-02 @ 23:37:14

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0