Barnvakt och svintrött!

Hejsan, är just nu barnvakt åt min kusin Cornelia och blir väl det imorgon också förmodar jag! Behöver pengarna och det är faktiskt därför jag gör det mest.. är i så stort behov utav pengar just nu. Igår vart det typ chillkrök hos en kille som heter Uffe (han var på min fest) och jag vet det va söndag men det sätter inte sina gränser för mig.. så länge jag liksom inte har något jobb så. Jag är skittrött idag iallafall, inte för att jag drack - för det gjorde jag verkligen inte.. behövs inte om man har bra sällskap man trivs med och om man är på det humöret. Dessutom var det en hemmafest och då kan man ju bara umgås som normala människor man behöver inte sitta och supa. =) Hade iallafall kul igår, väldigt kul.. men blev också besviken och typ äcklad.. fick avsmak från en viss person. Trodde jag gillade dig, vilket jag förmodligen fortfarande gör men du har fått mig att tänka nu. Är det verkligen värt det?! Tror liksom inte det......

Nej nu ska jag ta och fixa mig iordning lite.. tror det blir att åka till IKEA och kolla lite.
Pusspuss skriver säkert ikväll

Kommentarer
Postat av: Denise Dennan Linderoth

uppdateraaaaaaaaa

2010-07-13 @ 23:17:04
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0