längtar tillbaka såklart!

Hejsan, har varit rätt sliten idag och dessutom är det sjukt kallt överallt så har mest suttit och frysit och dessutom sovit bort hela dagen. Skoj va? Nä inte riktigt.. är sååå irriterad över att jag vaknade hemma i kalla sverige idag. Ville bara somna om och vakna i Spanien igen. Jag har nog aldrig haft en bättre vecka en den, det hände så sjukt mycket som jag helst inte vill berätta för alla er, men kan säga att jag gjorde mycket jag aldrig hade vågat om det var i Sthlm eller rättare sagt Sverige! Ska åka och äta middag hemma hos mormor i hennes nya lägenhet. Ska dessutom handla maten så jag tänkte göra något mumsigt så att vi alla (jag, mormor och madde) får en mysig middag här innan jul.

Här får ni några bilder från Gran Canaria att titta på tills nästa gång jag uppdaterar



fortsättning följer... pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0