KÄRLEK TILL BLOGGEN!

Fan va glad jag är, har varit hemma hela dagen och internet har inte funkat, MEN nu så!!! Bara för att det inte har funkat så har jag hunnit göra mycket bra här hemma, älskar ju att städa och pynta å bara göra det fint hemma, men endast när jag är själv. Så tog min egen tid nu och såhär ännu finare blev det.

Imorgon ska jag jobba, lycka på hög nivå! ♥


en liten sämre sak är att jag tagit bort lapparna över mina operations-ärr och ena har fortfarande inte läckt helt. Det känns lite och jag vågar knappt göra något. Ska ta och ringa sjukan imorgon och se vad jag ska göra, för vill inte direkt att det ska bli infekterat eller något nu innan jag ska utomlands.. känns ju inte direkt toppen! Aja, puss på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0