Emely läs!



Även ifall jag inte fattar danska så fattar jag musik, och jag förstår vad dom menar i låten och vad dom sjunger om. Jag älskar verkligen den här låten, den passar in ganska mycket på mig nu!


Ska nog hoppa in i duschen för inte säkert att man hinner det imorgon bitti om jag ska iväg till jobbet. Beror ju på om dom ringer eller inte, vill säga.. varför jag skriver nu har inte med något av det här att göra egentligen.

Känner saknad, det är därför jag skriver! Saknar ett par vänner väldigt mycket, det var för länge sen jag träffade dom, det finns fler jag inte träffat på mycket länge nu men tar upp dom här personerna för att jag visar det för sällan. Jag pratar om er i Haninge, vill träffa er oftare. Inte direkt så att jag bor långt bort! Men jag planerar alltid allt annat och sen så blir det aldrig av. Snart ska jag dessutom utomlands (vilket är underbart) och då kommer jag inte heller få träffa er. Känns jävligt drygt, för jag vill träffa er helst nu, idag. Kan heller inte på Fredag annars hade jag frågat er.. kan förmodligen på lörda men ska nämligen ut på Fredag så jag vet hur seg jag kan vara. Inte det att jag inte orkar träffas men lär nog inte komma förns på eftermiddagen. Aja, jag vet att Em läser min blogg och om du ser det här gumman och ni vill träffa mig och kan på Lördag, then im all yours. ♥

ska som sagt hoppa in i duschen, pussi.

Kommentarer
Postat av: HANINGE BRUDARNA

DET ÄR KLART VI SKA TRÄFFA DIG PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



VI PRATA JU OM DE IDAG ATT VI MÅSTE TRÄFFA DIG! :D:D:D:D:D:D <3<3 MASSA KARLEK TILL VÅRAN BÄSTA ELLA!

2010-12-07 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0