Är liksom inte hemma!

[Långt info-inlägg, just so you knoow]

Därför jag inte har uppdaterat! Igår kväll var jag på tjejmiddag hos min vän Johanna.. hade super trevligt med massa singstar och sanning eller konka (utan konka). Var uppe exakt hela natten till jag skulle åka hem med bussen och då åkte jag direkt till Jillsan och sen så åkte vi till Södertälje igen (där jag varit dagen innan) för att jag skulle på återbesök efter operationen. Kan meddela att allting gick super bra hos doktorn! Ni som vill veta mera have to ask private ;)

Sover hos Jill idag iallafall, har klippt hela familjens hår så nu är det dags för mig att sova sött. Har ju som sagt inte sovit på över ett dygn nu. buhuu! Men satte i extencions i Jills hår också, + att jag färgade det. Men bilder kommer sen, i promise! Ska bara komma hem (vilket jag INTE vill) och ladda över bilderna.
Ska kila nu, så pussen.
Skriver imorgon, då jag också är väldigt upptagen (först träffa Larsson för en heldag och sedan in och festa i stan med pojkvännen och två andra, tihi)

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha heeeeey gumman jag hittade din blogg :P kram

2010-12-28 @ 19:38:35
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0