Vill säga hejdå till Sverige!

Löften om att bry sig som inte längre finns mer



Yes babes, jag är här igen!
Har just kollat på film, den här gången blev det "Date Night".. den va faktiskt bra
och rolig! Händer väl inte så mycket mer idag.. btw har varit nere på Soc
och ska ringa dom imorn och boka möte. KUL! Knappast.. Suger att inte kunna
försörja sig själv. Vill bara flytta till något eget och slippa alla dumma regler och
sånt där tramms. Bara leva för mig! Just nu känns det inte ens som att jag lever alls,
det är liksom dött, ni som sitter i samma sits som jag vet nog vad jag talar om.
Man bara väntar på att någonting ska hända visa dagar..
alla frågar "hur gåre med jobbsökandet?" Hade jag haft ett jobb så hade dom
förmodligen vetat det.. så va fan är problemet!!?? Sverige suger i sånna här situationer,
att ta hand om folket som bor här.. ge jobb till dom som förtjänar det mest va fan!
Tror jag ska söka jobb utomlands i typ Oslo för att komma bort och för att starta någonstans.
Just nu känns det som om min utbildning var förjäves.

Ska iaf ta och tänka vidare på det här med Oslo och snacka med min vän om det.
Pusshej, skriver nog ikväll!

http://4.bp.blogspot.com/_f9th0i5XYhw/Sxq6nH1P1qI/AAAAAAAADE8/GCzpiswhijU/s400/flytta.jpg

Kommentarer
Postat av: Jillou:)

sv: Hoppas att det ordnar sig snart älskling <3 flyttar du från sverige eller stockholm så kommer jag vara den som saknar dig mest.

2010-08-24 @ 18:05:07
URL: http://jillou.blogg.se/
Postat av: Denise Linderoth

JA vi drar till Norge gumman! Du ska få hemsidan... Har även hittat fler jobb vi kan söka som verkar helt perfekta :)



Och jag vet precis hur du känner, kan alla jävlar bara sluta fråga... om jag hade fått ett jobb hade nog hela världen vetat om det vid det här laget eftersom jag har hurrat högre en fucking vargen när den ylar så ja. Dessutom så är det som att dom VET att man inte har fått ett jobb men dom frågar ändå bara för att trycka ner en. Idioter.



2010-08-24 @ 18:32:28
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0