Love lill-Lördag

Haha, har inte skrivit just för att jag e baaakis! Jag och Dennan, spontana som vi är, drog ut på krogen och tog med Madde. Det blev verkligen en grym kväll, helt underbar faktiskt. Dessutom hemmafest hos oss efteråt med massa skottar. hihi, träffade mycket folk på krogen (The Bridge) och snart kommer väl vimmelbilder också. pinsamt!!!

Aja, idag har jag handlat bort hela plånboken (som jag inte ens äger) på mat till imorgon och gott till Lördagen. Känns väldigt skönt att det är klart. Men nu är jag fattig som vanligt ;) Blir nog inte så mycket rikare imorgon heller.. men nu ska jag ta och hoppa in i duschen och efter det baka kakor. Lovely

Puss på er, skriver later!


Kommentarer
Postat av: Denise Linderoth

Haha ja så vilt att jag somnade runt 20.00 igår hahha.... omg.

2010-08-13 @ 08:59:09
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0