Im back on track

Ni vet ju att jag inte varit hemma alls, men tack till er som kollat in min blogg ändå!! Puss till er =) Imorgon smäller det, ni vet vad om sker.. Yes, det är Lars Winnerbäck som gäller. Fan va jag kommer dööööö

Iaf, hade en sjukt bra kryssning(BILDER KOMMER :D) och en toppen tältning (fredagen blev inge vila) sen idag har jag haft de supermysigt hemma hos Jonna med Dennan, vi hade tjejmiddag med Tacos och annat myselimys. Nej men haft en sjukt bra vecka och imorn blir den bara bättre!

Det har också hänt dåliga saker.. men vill inte ta upp dom i mitt första inlägg på ett tag. Vill inte ta upp dom pga att det har varit en bra vecka som sagt och vill inte förstöra den med att tänka så mycket på det dåliga.

NU SKA JAG SOVA, pusspuss sötnosar.

Kommentarer
Postat av: diana

Ring mig hjärtat,så jag vet vart jag ska möta dig. älskar dig <3 storasyster

2010-08-08 @ 09:54:22

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0