¦

Vet inte om jag orkar längre... tror inte jag betyder någonting för er, då skulle ni gjort ngt så naturligt som att skriva. Ni vet vad som har hänt och förmodligen varför jag nekade. Känns alltid som om jag gör fel. OCH SKITER I om jag slänger ut mina känslor. Det är min blogg och jag måste få skriva av mig så som jag vill! Allt har bara känt så himla klyschat när vi har träffats, som om det bara är för att man "måste". Bryr mig inte om ingen fattar eller om någon tar åt sig.. tar du åt dig så vet du förmodligen va problemet är. Då kan du ju säga det till mig istället.. vägrar att känna mig ovälkommen.

mm, kanske skriver senare när jag slutat tänka på den här skiten. Puss Bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0