... Bra slut på dagen ♥

Någon (vill inte säga namn) ringde mig och sa att jag skulle vika på dagis på Onsdag, känns verkligen bra! Det är småsmå barn men det gör inte mig något.. det är nästan bättre faktiskt! från 12-16:30.. åååh jag längtar! Vem längtar till att jobba? JO JAG, hatar att vara arbetslös verkligen. Känns bra eftersom att det betyder pengar, känns så jävla bra!

det ska dessutom skriva ett sånt där anställningbevis så det här känns seriöst, riktigt seriöst! När man gör det så finns det ju risk att man får komma tillbaka dessutom.. ;)

Ååååh, nej nu ska jag nog sova för imorgon kommer Lollo och ska bli fin i håret och sen ska jag åka till Eija och göra henne fin också. Så pusshej igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0