Veckans Par

Tyvärr blir det ingen bild på tjejen men killen är min bror, är så glad över Andreas och Anita! Anita är så bra för min bror, har aldrig känt såhär för någon utav hans tjejer.. hon har verkligen fått honom att komma på fötterna igen. Blir så sjukt glad när jag får höra om dom, att dom kanske flyttar till Segersjö (Tumba) snart.. då måste jag bara få träffa min bror som jag inte träffat på över ett halvår nu :/

Back to theme, dom är så söta tillsammans, det måste finnas någon för alla eftersom att dom är perfekta. Önskar att det håller mellan dom! För hon är en så söt tjej, fick aldrig lära känna henne så mycket men ändå vet jag att hon är bra! Vill min bror det bästa och vet att han har det bra även ifall jag bara pratat med honom två tre gånger under detta halvår! Puss på er par därute och glöm inte att din närmsta älskar dig för den du är =)


Kommentarer
Postat av: Jillou :)

</3

2010-04-04 @ 00:24:50
URL: http://jillous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0