Valborg!

Trevlig Valborg på er!

Hejsan mina sötnosar! Vad ska ni göra idag?
Själv ska jag åka till Fagersjö på tjejmiddag (grillning) och förmodligen massa supande. Var länge sen så det måste man ju ta igen nu ;) Sen skulle vi dra till en brasa OM vi hinner, beror på när alla kommer. Men som ni vet kommer jag inte ha tillgång till dator. Men skriver nog från mobilen. Så kan ni få bilder m.m! =) Hoppas ni gör något roligt idag!

Jag skulle haft mösspåtagning snart, halv ett. Men struntar i det för det är inte viktigt för mig, tycker mest det är obehagligt.. undrar ni varför så får ni fråga så tar jag upp det i ett annat inlägg! Nej nu ska jag äta frulle och göra mig iordning. PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0