frissan är i farten

Hello babes, nu är jag klar för tandläkaren.. buhu! Avskyr verkligen sånt.. inte för att jag är rädd att dom ska hitta hål eller nåt sånt utan själva känslan att ligga där i stolen. Man känner sig så underlägsen och uttittad. (konstigt?!, nee) Men iaf, efter det blir det att färga Lollo och klippa Max. =) Riktigt kul faktiskt!

Vet ni vad jag har gjort för något idag då, frisör som man är så måste man ju testa olika saker :)
Jag har faktiskt lockat håret med plattång lite slarvigt och nu har jag satt upp det mesta utav håret i spännen.. det blev faktiskt snyggt enligt mig själv.. vad tycker ni?


Bilderna är från innan jag satte upp håret...
tänk sen när jag får i mitt löshår, gah! :D *längtar* puss på er !

MÖRKA BILDER I KNOW :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0