thank god its friday!

Åh! Riktigt bra dag hitills... åkte till skolan imorse och det blev nationella i svenska dåra, kändes riktigt bra faktiskt.. undrar vad det blir för betyg på det bara =) Iaf, efter det var ju skolan slut och jag åkte faktiskt till skärholmen för att handla mina kläder till slutskivan. Hittade precis vad jag ville hitta, "skinnbyxorna" och en söt topp, det blev ett linne men det var jättefint så jag är så nöjd just nu!!! Dessutom handlade jag in ett till sunsilk shampoo (dom bästa shampoonarna som finns att köpa ute i affär efter GLISS enligt mig) Ska iaf ta en dusch tänkte jag och sen klä på mig lite frächa kläder sen åker jag till sköndal och träffar Amalia lite snabbt (henne jag jobbade åt) ska lämna lite saker till henne. Och efter det blir det att åka till Haninge som jag nämnt i tidigare inlägg.. tror idag blir en toppendag. Puss på er, skriver sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0