MONEY IS KING (=

  • Imorgon blir det tändläkaren och sedan ska jag klippa och färga Lollo och Max.. ska åka till skolan också. Det behövs!
  • På Fredag blir det också skola och sen åker jag till Haninge och träffar mina bebisar! *ler som aldrig förr* Ska sova kvar där också eftersom att på...

 

  • Lördag blir det heldag i Skogås tillsammans med Mami och Bosse, hos Minna mammas kompis.

  • På Söndag är dagen planerad att jag ska till Tullinge och klippa moster och förmodligen kusinen..

Kommer vara ganska "rik" nu när pengarna kommer eftersom att jag har gjort den där transkriberingen som jag ska få 500kr för, (har redan fått 200kr) så allt som allt blir det 700kr. Men får 500kr imorgon iaf.. Ska spara dom till måndagen, då dom 1400kronorna kommer in på kontot (underhåll från mami) sen får jag ju pengar på söndag när det ska klippas.. blir nog typ 2-300 :) bara dom pengarna är ju 800kr så! Sen blir det en hundring av Max för klippningen =) Så typ en tusenlapp.. sen nästa vecka kommer ju ett tusen in också, sen blir det en till klippning och färgning som jag säkert får en femhundring för. Det blir nice. MONEY IS KING

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0