Man är ju inte alltid tråkig...

Oj, har inte uppdaterat något..
men det är ju bara för att jag inte har varit tråkig och suttit hemma. Har faktiskt varit lite överallt.

Hmm, idag började skolan. Hade praktik och så idag, träffade Larsson på en fika efteråt i Södertälje, riktigt mysigt hade vi! Med solen i ansiktet dessutom, gah så mys. Aja, nu när jag kom hem (för några timmar sedan) så var det bara att börja jobba för min del, håller på att transkribera (stavning?!) intervjuer från en bandspelare till papper. Inte världens roligaste men jag får ju pengar för det, vilket jag verkligen behöver nu!

Fattig student eller vad säger man? Nej nu ska jag ta och göra något vettigt, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0