Fri som en fågel

Jag är hungrig men maten är fortfarande inte klar.. vet inte ens vad det blir men tror dom håller på med någonting.

Önskar att jag bodde ensam, eller hade eget iallafall.. då jag kunnat bestämma allt! '
Jag får välja vad som ska serveras på bordet,
jag behöver inte städa om jag inte orkar just då,
jag behöver inte hålla koll på allt eftersom att hela stället är fullt utav bara MINA prylar.
Jag kan tvätta när jag vill, behöver inte direkt vänta på att tvättmaskinen blir ledig.
Jag kan ta hem vem jag vill, när jag vill.
Och jag kan vara precis vem jag vill vara.. då menar jag alltså att jag kan vara mig själv, behöver inte känna mig infyrst och kall. Jag kan visa mina känslor och bara vara så som humöret faller sig.

Det här är få av dom saker jag inte kan göra nu, så snälla ge mig ett jobb så jag kan börja söka lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0