Dagens



Kommer inte på något att göra så jag kör en dagens.

Dagens vill ha: solsken och värme (kan inte gå ut eftersom att jag är sjuk)
Dagens klädsel: Mjukisar, linne, collagetröja
Dagens frisyr: nivet när man har sovit med blött hår (åt alla håll och kanter) TOFFS
Dagens händelse: ... ehm, jag ska laga middag.
Dagens låt: Den ovan, Foo Fighters - Best of you
Dagens planer: bara vara hemma och sega
Dagens saknad: Diana min syster
Dagens dummaste: alltid samma svar, JAG! :D
Dagens sjuka: förkyld och huvudvärk
Dagens drog: musiken
Dagens roligaste: ingen/inget
Dagens favorit: Mami
Dagens köp: ingenting

Dagens godis: chips
Dagens humör: bra men trött
Dagens ord: mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0