Blir Galen

Någon annan som sitter hemma mer än jag?

Jag är irriterad.. jag kan varken logga in på msn (för den vägrar ploppa upp när jag trycker på den minst hundra ggr) eller göra något roligt! Har inga pengar så kunde inte dra ut idag som planerat. Har heller ingen lust, eftersom att jag helst vill vara ute med en person och inte folk jag inte känner.. visst det kan låta tråkigt men jag har mina skäl. Självklart skulle det vara kul med dessa personer och jag hade följt med OM jag hade pengar.

Det som stör mig mest är att jag aldrig får det som jag har planerat.. så varför ens försöka?! Varför inte bara leva livet dag för dag, ne för gör jag det passar det inte in med andras livstilar! GAAAH, är irriterad (som om det inte skulle märkas) och vill bara träffa någon som kan få mig att må bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0