BLIR GALEN!

HMM.. jag ska nu i månadskiftet (när pengarna kommer) köpa hårförlängning men vet inte längre vad jag ska välja.. tänkte först på att sätta fast trens med silikontejp men nu har jag typ ångrat mig... eftersom att silkontejp är snyggast om man bara vill ha lite tjockare hår.. vilket inte är mitt fall! Jag vill ju förlänga på riktigt, därför tänkte jag om jag ska köpa nailhair extensions, och kollade på priserna. Jag säger bara shit! 20 slingor för 300kr eller 25slingor för 330kr, då jag måste ha ca 100 slingor för att det ska se bra ut. Det är helt sjukt dyrt och vet inte om jag har råd, eftersom att jag måste ha en tång också (men det kan köpas för typ 200kr) men det kommer blir dyrt! Riktigt dyrt.. så nu har jag fått beslutsångest.

Vad tycker ni jag ska göra? Hjälp mig ta mitt beslut snälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0