Blåsor på fossingarna

Hemma nu, jag kunde inte skriva något igår för jag sov inte hemma. Men nu så! Vet ni!!!! Det är riktigt synd om mig nu :/ Jag har fått blåsor och skavsår på fossingarna utav mina nya skor... för att det inte skulle bli värre använde jag Compeed som bara var riktigt dåligt, jävla skit rent ut sagt! För när dom lossnade på sidorna så var jag ju tvungen att sätta dit nya annars hjälper dom ju inte (vilket dom ändå inte gjorde) men iaf jag drog då loss huden och det blev sår ist fyfan! :( Har skit ont nu och så haltar jag, så har spänt hela kroppen och speciellt benen så känns som om man typ haft kramp i benen. HATE THIS, det är liksom valborg imorgon och jag vill inte ha pain.. hmm, aja! Nu ska jag plugga på mitt projektarbete. PUSS

mumsigt.. jag skulle söka på blåsor och så kom den här bilden upp->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0