trötter

Nu har jag kollat klart på dom nya filmerna och dessutom hunnit göra massa annat emellan, som att slå in julklapparna. Vet ni vad det roligaste med hela julen är?! Jag vet inte vart jag ska vara (hos mamma eller pappa), jag vet knappt vad folk önskar sig av mig, jag är förmodligen den ända som börjat köpa julklappar för min familj gör typ allt i sista sekund ;) och dessutom vet jag själv inte vad jag önskar mig av folk.. + att det blir ingen skinka för mig och min familj i år (hos mamma) för att mina släktingar tycker det är fy skam att bönderna inte kan ta hand om grisarna och låter döda grisar få ligga kvar och bli uppätna av andra grisar. Visserligen har dom ju rätt, men va fan det här är inget som hänt i år, bara vi som inte har vetat det tidigare! :) Så min jul kommer bestå av kalkon.. hm, undrar hur det kommer bli.

jaja, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0