sickness is bajs!

hejsan, jag vet att det var ett tag sedan men jag ska försöka uppdatera oftare.. Har varit sjuk och så, eller ja, jag är sjuk nu med. har värsta hostan och jag är helt öm i kroppen :/ Hoppas jag blir bättre snart iaf, för detta är ingen kul historia. Idag blir alltså ingen skolgång för mig, trist egentligen eftersom att här finns ingenting att hitta på. Ska väl ta och kolla på Riverside avsnitten och dom två andra avenyn avsnitten jag ännu inte kollat på. Är hungrig också, så vad säger ni om varma nudlar? :) Det kommer nog vara najsigt för min hals.

Igår vart det cookalong med Tina igen, och Dennan följde med! Det var faktiskt jättekul och alla sa att man syntes hela tiden i tv.. hihi ^^ Nej, inget mera skrivande just nu. kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0