praktik på en fredag

yes, ska praktisera idag vid 12 typ, till 18. Så blir ingen utgång för mig idag men nästa helg kanske eller imorgon? Man vet aldrig, eller hur :) Fast vill helst träffa Dennan imorn och inte direkt festa utan bara vara med henne. Men får se vad hon känner för och om hon kan. Jag vill julshoppa btw ! ! ! ! Så importent, det ger verkligen julstämmning och jag älskar att bara strossa runt i butiker och tänka "ååh den där vill hon ha" :> Jag bara måste göra det i helgen, antingen imorgon eller på söndag! Hihi, nej nu ska jag inte skriva mer. Puss

Kommentarer
Postat av: K R I S T I N

Hej! Jag är med i "veckans blogg", på linas blogg!

Skulle du kunna rösta på mig? :)

Jag skulle bli jätte glad om du gjorde det.



http://liinaab.blogg.se/2009/november/draft-nov-27-2009.html#comment <- Tryck där för att rösta! :D

2009-11-28 @ 11:50:51
URL: http://kristineeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0