lev för dagen

making mistakes is a part of living, och jag gör dom hela tiden! Så svårt att veta vilken väg man ska välja, känns som om jag väljer fel varje gång.. Tror det blir så om man en gång hamnat i skiten, det tar lång tid att komma ur den. Jag trodde viserligen att jag hade trampat mig upp från gropen, men jag hamnade på ruta ett ännu en gång. Jag skyller inte på någon, men jag tycker att "folk" borde ha resonerat annorlunda. Det som hände har hänt, och även ifall det inte var mitt misstag så har jag lärt mig utav det. En annan sak jag lärt mig är att leva dag för dag, carpe diem. Lev livet som om det vore din sista dag på jorden, hoppas jag kan uppfylla det citatet för det är verkligen någonting jag vill! Saknar mamma så fruktansvärt mycket, om ni bara kunde förstå hur det är att tappa en person som varit så nära, så länge.. igår fick jag höra det jag längtat efter. Vi pratade i telefonen och jag sa hejdå mamma - jag älskar dig. Då sa hon jag älskar dig också gumman. Gissa om det betyder mycket för mig?!

Kommentarer
Postat av: Em

Jag vet hur det är att tappa en person, gör det bästa och träffas ofta. Tappa inte det ni hade för då blir det kanske inte som förr. Vet hur mkt det betyder att hon sa att hon älskade dig ockå. Ta åt dig!



/ Em

2009-11-04 @ 22:32:19
Postat av: Diana

Älskling!!!

Du,jag älskar å saknar dig så otroligt mycket vill bara att du ska veta att jag tänker på dig varje dag,hella tiden <3<3<3

Älskar dig // storasyster

2009-11-08 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0