Första advent

Nu har jag duschat klart och jag kom bara på att jag inte berättat vad som sker i December.

Här får ni lite översikt om månad December, kortfattat:

• 4/12 fyller Cornelia (kusin) 9år så det blir väl att åka dit efter skolan och sen på eftermiddagen/kvällen är det New Moon som gäller!
• 5/12 praktiserar jag (för att få in fler kunder) och vid 6 tiden ska familjen fira Bosse som fyller 50år och åka till Djingis Khan och käka gott, efteråt blir det krogen med the family.
• 6/12 Blir det att träffa Zina, som nästan aldrig händer!
• 7/12 ledig från praktiken eftersom att jag jobbade på lördagen
• 8-9/12 är det kryssning som gäller, med Madde och Cissi än sålänge. Dessutom fyller Bosse år då så kanske slinker förbi och grattar honom med en blomma eller nåt.
• 12/12 ska jag titta på Dennan i Hallunda när hon ska vara med i Botkyrkas Luciatåg.
• 16/12 fyller Emely och Empo år, så får se vad som händer. Beror på vad dom ska göra! :)
• 18/12 är det julavslutning i skolan och efter det tänkte jag försöka jobba i Södertälje om det behövs..
• 24/12 Julafton, som jag skrev igår så vet jag inte vart jag ska vara!
• 25/12 Ingela fyller år och man ska säkert hem till henne och fira henne, trevlans.
• 5/1 Diana och Stefan firar ett år, köpa något fint till dom såklart <3
• 8/1 börjar man i skolan igen, suck or what? :P
Obestämda datum: Någon av mellandagarna blir det shopping till nyår och skolstarten (kläder och sånt)
Träffa olika vänner som man aldrig annars gör och har tid med ! ! ! ! IMPORTENT
Kanske om dom andra bra tjejorna i klassen vill så skulle ju vi ha en tjejkväll med film och annat.


Kommentarer
Postat av: diana

Älskling!!! 5/1-10 firar vi 1 år jag å stefan.

Puss Storasyster <3

2009-12-02 @ 12:42:36

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0