Bara massa plugg,

Hej bloggen! Idag har jag varit i skolan och efter det åkte jag hem och har bara suttit och pluggat. Gjorde klart svenska läxa och håller på som en tok med samhällesläxan - ni vet det där om att jag ska skriva en novell om mitt liv. Det är svårt men samtidigt nyttigt tror jag. :) Nu orkar jag faktiskt inte plugga mer för idag, får bli lite mat snart tror jag och sen titta på riverside och andra avenyn. Skönt med ännu en slappisdag, ska kila PUSS

En fråga bara: Ska man ta vaccinet eller inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man ska ta sprutan om man inte heller vill smitta någon..

om du inte tar den kan du dö om du får svininfulensan..

2009-11-11 @ 00:14:53
Postat av: emely

Du kan få grissjukan även om du tar den.

Jag tänker inte ta den för att jag inte anser att den är farligare än vanlig influensa, med tanke på att det inte är så många som dött av grissjukan än så vet jag inte. Det är ju media som har gjort det så stort och jag menar de att hur många dör inte av vanliga flunsan varje år ? Hur mycket skrivs de om det i tidningen nu ? Visst har man en lungsjukdom eller något annat sådant som grissjukan kan sätta sig i så tycker jag att man ska ta vaccinet, och om man vacc. mot vanliga flunsan de andra åren som varit så fine. Jag tänker iallafall inte utsätta mig för vaccinet då jag inte riktigt tror på det. Dör jag så dör jag .



Men du ska ju ta ditt eget beslut.



Saknar dej <3

2009-11-12 @ 00:30:59
Postat av: emelie

jag ska göra det när det e dags för allmänheten :D

2009-11-17 @ 13:25:56
URL: http://raggarempo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0