- russianroulette

Hej mina gosegrisar, blev inge skola för mig idag eftersom att jag känner mig dålig och har gjort det över en vecka nu. Hatar att vara sjuk, allt blir bara förstört och det man planerat blir aldrig av :/ men aja, ska försöka dra mig till skolan imorn och hoppas jag mår bättre! Just nu är jag väldigt varm vilket jag verkligen inte brukar vara i den här lägenheten (maddes), så tror nästan jag har feber. I helgen har jag inte varit i Tumba alls, mest varit med Madde, mamma, bosse och Cissi. Och en fantastisk nyhet dök upp i helgen. Men så länge inte jag är säker får INGEN veta. Absolut ingen!

Nej nu ska jag se Riverside som jag missat ^^ KRAMIS från eran ella

Kommentarer
Postat av: Ingen-ulla Karlsson

Jag heter ingen =) och jag vet :D hihi

2009-11-09 @ 13:35:11

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0