unknowned'

Hej alla söt prickar!
På praktiken idag så var det fullt upp, tre egna kunder hade jag och så samtidigt skulle jag hjälpa alla andra där, gosh!!
Det funkade tillslut, fick to.m sluta 40min tidigare, wooho! ;) haha, jamen.. efter det åkte jag bara hem, har tagit det lugnt och glott på så ska det låta, dom rätta vann som tur va, annars hade det varit en arg ella som skrev nu!
Föresten har jag börjat läsa bok?!,hallååå..JAG!!!!!!!!, THATS LIKSOM UNBELIVEBLE (eller hur det stavas) hihi.. men iaf, kommer förmodigen läsa ut den, för den verkar jättebra, skriver nog en lite recention på den när den är utläst
Bokens namn - 14år till salu
omslag -
 - klicka för att se större bild

Allt för mig idag, /ella <3

Kommentarer
Postat av: Siian

jag tror jag har läst den boken själv...

Men kul att du har hittat en bok du gillar i alla fall :)

2009-03-14 @ 10:54:46
Postat av: LOVISA

jag har läst den, sjukt bra :)

2009-03-15 @ 18:00:56
URL: http://lovisius.blogg.se/
Postat av: ella

åh, jag hoppas verkligen den är bra!

2009-03-16 @ 19:37:08
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0