This was not my day!

Hejhopp gummisnopp!
öhm.. jaa, rubriken säger väl allt egentligen?!
Idag har varit kasst, fast mår inte direkt dåligt av det.. det har varit ganska lugnt ändå, konstigt nog!
Så iallafall.. min dag började i Fagersjö hos moster - jag skulle vakna 7:00, jag somnade till och blir väkt tio min innan jag måste gå, så det var ju bara att packa ihop sakerna och sticka, kände mig ju så fräsch! Inte nog med det, när jag skulle stressa iväg till bussen ramlade jag, så typiskt mig, så jag fick ett djupt sår på knät, detta är dessutom andra gången på en vecka jag ramlar, så nu är mina knän jätte heta, verkligen!
Tvekade lite, men bestämde mig för att skita i praktiken och åka hm för jg haltade plus att jag satt på fel buss så skulle typ ha komit en halvtimme försent, det kändes inte kul, men jaja.. Så km jag då hem och allt var ganska lugnt just då..
MEN SÅ FORT JAG GICK UT IGEN, för att åka till flempan och handla med mamma, hände lite grejer.. Vi handlade massvis  med grejer och det va soft att vara ensam lite med mamma för engångs skull.. men när vi har packat ihop all jävla skit och tryckt ner i en 'kärringvagn' eller vad man ska kalla det så tittar vi på kl och vi har precis missat bussen mot tumba, så vi sitter i huddinge typ en halvtimme, min nya hobby förstår ni! ! !, ååh -.-'.. iaf, vi går på fucking bussen, mamma har typ fyra kassar och jag tar den där vagnen och gissa vad som händer?! joo, ett band fastnar i bussen och jag slipper av det och ställer ner vagnen hårt och ett jävla hjul gick av, gissa om jag blev arg.. Jag får släppa den där skiten från tumba in i bussen och från bussen upp till mig, den va svintung verkligen, så nu sitter jag här med skadade knän och blåsor i hela händerna! WOHOOOO, nån som vill dö med mig? :)

hoppas ni haft det lika ROLIGT som jag . . . bye /ella<3


btw, här e mina vackra knän.. nån som vill byta kanske?

Kommentarer
Postat av: Siian

Ojoj vilken dålig dag du verkar ha haft... de ser ut att göra riktigt ont på knäna ....

Ta de lugt på med dubbar undra skorna ...

<3

2009-03-06 @ 22:58:36
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: Ämla

hände de där när du var med mig?

2009-03-07 @ 19:47:12
URL: http://raggarempo.blogg.se/
Postat av: Jillou :)

ajdå bebis :( <3

2009-03-08 @ 15:46:07
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0