Söndag, Igen :/

Nu får det vara nog! Jag vill ha lov, Give me!!! :/
Helgen går för jävla fort, jag blir så jävla sur,
man hinner inte med allt man helst skulle vilja hinna med, it sucks!
kort sammanfattning om denna helg: stress i fredags på praktiken ofc,
fick dock sluta en timme tidigare och fick lite money som vanligt, så det var väl hyfsat..
kom hem och Ingela och Roffe var där och vi åt mat.
Senare åkte dom för att hämta Corre som varit på kalas.
Jag tog det lugnt och tittade på 'så ska det låta'
och efter det blev det då 'hundtricket' som man sett hundra gånger innan,
och i lördags så åkte jag till Familjen Bogstedt/Larsson för att Vara frisör/stylist/barnvakt,
som jag skrev i mitt tidigare inlägg, det var mysigt.. men ganska segt på kvällen.. sov iaf kvar,
så idag då vaknade jag, gick upp ofc.. duschade, åt frukost och gick på promenad med Ingela.
När vi kom tillbaka så gav hon mig money för allt jag gjort och hjälpt till med.
Sedan åkte vi två till Skärholmen hon köpte lite praktiska saker på ÖB
och jag köpte en mindre piercing till min näsa :)
Nu sitter jag då hemma och tar det chill, imorn är det då skola, igen.. är så trött på det nu!
Jag vill ha sommarlov som fan!, visa säger att det kommer snöa igen.. hallå liksom?!
Aja, ska inte skriva mer.. måste ladda ner lite nya låtar. XOXO /ella<3

( gammal sommarbild i vindö ♥ )


Kommentarer
Postat av: Siian

Av med byxorna :D haha

2009-03-22 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0