Sommaren är på g,

Sitter här med öppen balkongdörr och solen skiner in denna varma sommardag, fan va härligt det är just nu!
Har verkligen längtat efter det här vädret, jag vill bara bort från skolan och allt nu och bara festa, bada och ha kul!!
Ge mig, snälla.. Mådde inte så bra i morse men Emely vännen stöttade mig som vanligt, fast det blev ingen skola.. så nu sitter jag hos kusinen och hare gött, fan va härligt det är asså, lyssna på gamla sommarlåtar och bara må fint!
Hur som helst, ikväll blir det till fornhöjden igen och efter det ska jag väl hem.. ja, imorn blir det skolan som gäller, tror Ingela moster kommer och ska tona håret, hon kommer dö när hon ser mitt hår ;) haha, idag kanske jag ska färga håret också, eftersom jag inte hade tid för det igår.. vi får se hur sent jag kommer hem och så. Nu ska jag fortsätta och värma mig i solen, tjingtjong strippstång /ella<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Ville bara säga att de designer jag ska göra kommer ligga på is ett tag, har skadat mej lite och har problem med både hand och fot. dessutom hopar sej allt med bröllopet!

Men jag glömmer er inte!!

2009-03-18 @ 18:38:41
URL: http://dizela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0