sleepy x.x

hejhej, orkar igentligen inte skriva så himla mycket.
Men har haft en helskön helg och mår lite sisådär just nu.
Mitt comviq har gått ut :( it really sucks! buhuu.
Flera personer som har skrivit ganska viktiga meddelanden
och jag kan inte svara, men ska köpa imorn!
Emely kommer säkert inte titta på min blogg nu,
men om du gör det gumman, så kommer jag till skolan..
ring mig imorn eller nåt, ska skriva på facebook också. :)
Skulle aldrig klara mig utan nätet!

Igår vare fest som gällde, men Anastasia!
Det var jätte roligt, och skit najsa människor, haha. Me like!
Men sov bara tre timmar, så nu sitter jag här helt död!
Imorn blire skola som vanligt, två lektioner.. kul,
Aja, vi har gäster nu, en av dom är syster Didi ♥
så ska inte skriva mkt mer, pussilussi /ella<3

Mohaha, jag åt godis och tittade på "Så Ska Det Låta" i fredags!!! :D SUCKERS

Kommentarer
Postat av: Siian

nice att du hade kul i med folket :)

2009-03-29 @ 21:39:01
URL: http://siian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0