morot nästa?!

Igår träffade jag Larsson, finally! Vi drog till skäris och shoppade lite, båda hittade skor och jag hårfärg och hon en tröja, vi hade väldigt kul men blev lite trötta och gnälliga till slut så det blev en ganska kort dag, men som sagt rolig! Mina skor är då från HM, kostade bara 98kr så jag passade på, och så två hårfärger.. som sagt, jag vill ju bli blond igen, men det tar ju ett tag innan man blir blond om man har varit mörk tidigare, och ni kan ju bara se här nere hur bra jag lyckades :), som tur va så köpte jag två flarror, och har bara använt blekningen, så nu ska jag försöka jämna ut håret med en vanlig färg.
Här nertill ser ni min vackra färgningsprocess iallafall, hah! :) <3

  
 →  →  →  →

Idag har det då varit plugget, inte så hårt, bara lite mentor och färglära om ljusarefärgning ( passande ), och sedan gymnastik, så det blev gymmet bara.. efter skolan så drog jag hem till Carolina, vi käkade lite, pratade, tittade på film och tog det ganska lugnt.. Åkte hem vid 18:10 och söta Carro följde med till bussen också.. har iallafall haft en lugn dag,
aja.. allt för mig denna måndagen, föresten så är det EXAKT 5månader kvar till jag blir 18, hihi :D /ella<3


Kommentarer
Postat av: Siian

Nice dagar du verkar ha haft ;)

2009-03-17 @ 13:34:23
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: ella

jadå :) hihi

2009-03-17 @ 22:39:12
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: Blogglinah

<3<3<3

2009-03-18 @ 11:45:55
URL: http://blogglinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0