min första tanke

Jag har inte skrivit på ganska länge nu men jag har en anledning - jag har gjort en massa! (a)
Som i måndags då, jag var först i skolan ett tag, efter det var jag med Anastasia hela kvällen och kom inte hem förns halv tolv tror jag faktiskt, bland annat så var vi i brandbergen på ett Aloe Vera demo, så jag har bestämt att det ska jag också ha, ni som vill komma säg till.. det kommer vara väldigt trevligt, det blir den 5april iallfall, har inte bestämt detaljer än så skriver säkert det i senare inlägg. Igår hade jag också ganska fullt upp, var då i skolan igen och efter våran enda lektion vi hade så åkte jag till Hökarängen och träffade Jill och Hanna, väldigt trevligt, åh va vi flummade, helt galna, vi fick väl ryck eller nåt sånt :), kul var det iallfall!. Och efter våran dag så åkte Jill och jag hemmåt, skildes åt i Tumba och jag drog hem och färgade mitt hår, såja.. nu är det verkligen oranget med vit botten, kul när man kallar sig frisör, haha! Bilder kommer på före och efter lite längre ner. Och idag när jag vaknade var min första tanke - "hur mycket är klockjäveln, jag orkar verkligen inte med skolan!" och till slut gick jag upp för att hoppa in i duschen ( håret stod ut åt alla håll och kanter ), men hann jag det eller?!, nej! för jag hade helt plötsligt bara 20min på mig enligt Bosse, för jag skulle med och äta med hela familjen på mammas jobb.. så fick platta sönder håret istället och det stod dessutom fortfarande ut åt alla håll, klädde på mig nåt som jag inte alls trivs i, men det gick väl an.. så blev kl tio över tio och vi gick ner till bussen och åkte till mammas jobb. Jag, Diana, mamma och Bosse åt lunch och efter det så skulle jag tydligen inte gå till skolan, för Bosse tyckte jag behövde skor, så åkte vi då till Huddinge för att handla lite och jag hittade ett par skor som Diana och Bosse typ tvingade mig att köpa, ( bild kommer där nere ). Efter det åkte vi hemmåt och jag tog det bara lugnt på eftermiddagen, och nu så är kl snart 8 och nio så kommer säkert något bra på tv som jag ska titta på :), hihi.. Ha det så bra allihopa och hoppas ni överväger att komma på Aloe Vera, så ni vet blir det fika! :D haha, jaja, Vi höres /ella<3 

Bilder från dessa tre dagar;

          Innan                       Efter                                                         my new shoes'
                              
Ser du ingen stor skillnad är det pågrund utav att
mitt hår fortfarande var lite blött på den andra bilden.

Kommentarer
Postat av: Siian

Tack för att du ville vara med mig :) & att du ville följa med på aloe vera...

Inge kul att komma hem halv 12 där du ..

Snygga skor ;)

Färgen blev bättre men behöver lite mer färg igen ;) hehe... <3

2009-03-26 @ 10:20:52
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: Anonym, hehe

JAG KOMMER :D om det finns geisha hahahahaha



(jag är trött)

2009-03-26 @ 23:07:11
Postat av: ella

mohahaha, kanske din anonyma lilla ulla! :D <3

2009-03-26 @ 23:47:51
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: ämla

hihi dem skorna var juh heta :D... give meeee<3<3<3<3

2009-03-29 @ 18:10:53
URL: http://raggarempo.blogg.se/
Postat av: anonym

JÄVLA UNGE ! JAG E INTE HEMMA DEN 5:E APRIL. TACKSÅ JÄVLA MKT!

2009-03-31 @ 10:00:27
Postat av: ella

Tack kusin <333 hihi :D



MEN DIN ANONYMA SAK!!! hur tidigt åker du? :( när kommer du hem sen då?

2009-03-31 @ 23:37:58
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0