Jag är så puckad!

God eftermiddag på alla skol/jobbtrötta människor ♥
Inatt så sov jag verkligen typ ingenting! :/
Min bror har precis åkt mot Norge, åh.. både hans tjej och kusin sov över hos oss.
Jag vaknade typ en timme efter jag lagt mig av massa bankningar och skrik i hemmet,
Andreas ( bror ) var då ful och Sara och Robert med, shit asså..
dom tjaffsade typ hela tiden och det var skit jobbigt..
Sen så somnade jag nog om lite och vaknade upp lite senare av andra bankningar...
sängen, öhöm, behöver nog inte säga så mycket mer om det, eller?!
Jag fick iaf inte sova mer än 2-3timmar :(
Och nu för två timmar sen så kom jag hem från skolan som var helt okej idag,
och har sagt hejdå till Kekki och dom andra två, kommer sakna honom mkt.

Asså det är skit många känslor som russar upp och ner i min kropp, vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag är typ lite lättad över att Andreas åkte ner och letade jobb nu, för hans eget bästa plus att det inte blir lika mkt tjaffs.
Kanske låter hemskt när jag skriver så, men det känns så just nu! Och jag är samtidigt ledsen för jag kommer sakna honom, och så saknar jag en massa andra som min pappa och mina syskon som jag aldrig träffar.. det känns som man är en helt annan människa utan mina 4 underbara syskon.. usch! Fast jag är lycklig nu också, för det är snart påsklov ( v 15 ) men oroar mig över min praktik som ligger i Södertälje då dom har lov vecka 16, så allt kommer typ bli helt knas.. Dessutom är jag jävligt trött på mig själv just nu, och så som jag tänker ibland är sinnessjukt!!!!! Jag har som sagt ingen comviq kompis kvar, jag e bara så puckad!! För jag har nämligen köpt upp pengarna jag hade till det, och får inte pengar förns på fredag men jag måste ge dom till mamma för jag har köpt filmer genom henne! PLZ KILL ME! x.x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0