Imorn kommer Syster :D <3

Åh, jag är så glad och jag bara lääängtar tills imorn!!
För då kommer nämligen min Diana från ösmo <333, asså saknar henne så himla mycket, de mest störande är nog att så fort jag gjort någonting efter skolan eller på helgen så har hon varit här, som till exempel i måndags, gissa om jag blev sur när jag fick reda på att hon hade varit här, aja.. nu så har hon och ja bestämt att vi ska göra något med hennes hår, så imorn kommer hon till skolan och så ska jag fixa hennepå eftermiddagen, det blir lite blekta slingor och så klipper jag henne när vi har kommit hem till oss, plus att ja ska laga en god middag bara för att på Lödag så ska familjen hem till henne och bli bjudna på gottgott

vi ses, /ella<3

Kommentarer
Postat av: Siian

Låter riktigt kul du kommer få imorgon ;)



Sv:visst e hon ;D

2009-03-11 @ 21:36:09
Postat av: ella

jaa, jag har haft det toppen! :D

2009-03-12 @ 19:39:34
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0