hαppyflαppy

det är torsdag och jag har då träffat syrran,hennes hår blev bara så himla bra, är nöjd.. och ännu bättre - hon är nöjd! :)
Glömde föresten att skriva igår att vi fick en svenska läxa, som jag då gjorde klart på ett svep, det var ganska lätt, men det krävdes mycket tänkande och många bra argument, vi skulle nämligen argumentera mot en insändare ifrån metro, han ville komma fram till att hiphop sög och gjorde ungdomar sämre i skolan och lite så.. Jag tror iaf att det gick ganska hyfsat.

Men back to the day, min dag har varit väldigt skön, rolig och bra.. Imorn är det självklart praktiken som gäller, börjar tröttna lite faktiskt, som jag sagt tidigare så tar det upp hela jävla fredagen, inte så kul det. I helgen så händer det lite också.. hem till Diana på lördagen, är nog där från två till sent på kvällen, mysigt.. på söndagen hoppas jag få träffa Lollo eller någonting, det är så himla länge sen nu :( Hon har iallafall sagt kanske! thats good, i hope?! <3

nu ska inte jag skriva mer för idag, förmodligen så blir det ett inlägg imorn.. hoppas Emelie/kusin är glad över att jag skriver :D♥ /ella<3

btw, så här fin blev min älskling när jag hade slingat henne! vad tycks? :) <3
 - klicka för att se större bild


Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Älsklingen, storasyster här!



Älskar dig mer än mest.. Tack för en underbar dag å de snygga håret =)

DU är mitt allt <3<3<3<3<3

2009-03-12 @ 21:57:50
Postat av: Sara

Jag hjälper gärna till med en header. men nu har jag 5 stycken designer att göra och det kommer ta tid, planerar ju även mitt bröllop och en Blogghippa. Men maila över bilder och skriv lite så lägger jag dej i kön! =)

2009-03-13 @ 07:03:39
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: ella

svar till Diana: älskar dig med, tack för en undebar dag gumman, fler ska det bli! Håret är du!! Du passar så himla bra <333



svar till Sara: meh va snällt, hoppas du får ett bra bröllop och så, jag skickar genast över lite grejer och förklarar :D

2009-03-13 @ 22:13:32
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: jillou

storasyster är så fin, och speciellt när de är du som har gjort det syster!! :D<33

2009-03-16 @ 23:14:41

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0